Wij creëren uw unieke merkbeleving
Buurtsuper Nazareth, een kleine supermarkt in Maastricht wilde haar uitstraling vernieuwen om beter zichtbaar te zijn voor klanten en haar positie als dé buurtwinkel in Maastricht te versterken. De wens was duidelijk: een krachtige en samenhangende binnen- en buitenreclame die de identiteit van de supermarkt helder communiceert en uitnodigt om binnen te stappen.
Samen met Buurtsuper Nazareth ontwikkelden wij een plan waarbij verschillende reclame-elementen naadloos op elkaar aansluiten. Zo hebben we een opvallend gevelbord ontworpen en geplaatst, dat vanaf de straat direct de aandacht trekt en de herkenbaarheid vergroot. Het gevelbord vormt de eerste indruk en maakt duidelijk wie Buurtsuper Nazareth is.
Daarnaast zorgden we voor kleurrijke raamstickers die niet alleen een sfeervolle uitstraling geven, maar ook informeren en de unieke sfeer van de winkel versterken. Om de zichtbaarheid verder te vergroten, zijn er vlaggen toegevoegd die in de wind wapperen en ook van wat verderaf een herkenbare signaalfunctie vervullen.
Door deze combinatie van binnenreclame en buitenreclame realiseerde Buurtsuper Nazareth een frisse en herkenbare uitstraling die klanten aantrekt en het winkelbezoek versterkt. Het eindresultaat: een eigentijdse en professionele uitstraling die precies laat zien waar de buurtsuper voor staat.
Vraag jouw vrijblijvende adviesgesprek aan
Als erkend Si’Bon signbedrijf ontwerpen, produceren en onderhouden wij jouw ultieme merkbeleving in binnen- en buitenreclame door héél Nederland.